Szerelmem B.T.

Szerelmem B.T.

Justin Bieber A CD :)

Justin Bieber A CD :)

2010. augusztus 17., kedd

1.rész:2010.08.20. péntek

Délután 19:00

Ma van az augusztus 20.-ai ünnep.Kirakodó van kint a parton.Meg hinták,vattacukor,nyalókák,hatalmas nyalókák,gumicukor..ami általában elszokott olvadni a nagy hőségbe.De persze ezt nem veszik figyelembe az árusok.Csak azzal vannak elfoglalva,hogy adják el a portékájukat....helyes pasik...:P Bmx-esek,gördeszkások..haverok is kint vannak..én meg itthon ülök.Na...ennyit rólam...

Először is nem értem azt,hogy hogy lehetek ennyire mafla ,hogy senkit nem hívok fel:Gyere már el velem lógni!Lécci...De nem ...most valahogy nincs kedvem sehova sem menni.Várom a középiskolát.De nem várom a matekot,és a fizikát sem..na meg a kémia..arról ne is beszéljünk.O.o..
15 éves vagyok...basszus...,és annyinak érzem magam.De mások szerint kinézek vagy 8 évesnek xD
Ha ki is megyek haverokkal.Akkor mindenen röhögök,és nem veszem komolyan az életet.Mindent csak viccnek fogok fel :) Őrült egy csajnak tartanak...Még a pasik is.Mindenki,és legfőképpen a helyes fiúk vannak úgy velem,hogy: Szia te őrült csaj! xD ...Na kb így -.- Vannak kiszemeltjeim.De Ők rám sem hederítenek...Amerikában élek, de magyarok vagyunk. Gazdag a család. Amerikában Floridában lakom a családommal.A családba beletartozok Én,a Papám,Paul,Susy,és a kutyám Sweet.Gyönyörű homokos tengerpart,pálmafák,szállodák,a deszkás park itt van a közelbe,és minden jó buli helyszín is itt van.Ilyen nagy felhőkarcolóban lakunk.Egy 9 hálószoba,7 fürdő,konyha,padlástér,erkély,és külön part részünk is van a tengerből :D Ahol "télen" (itt nem nagyon van tél....sőt.egyáltalán nincs xD )télen nyáron lehet hajókázni,vízideszkázni....és satöbbi,és satöbbi...Igen szép kilátás van :) Főleg reggel,és este.Nagyon szép.Ráadásul tetőtéri.A teraszon napozóágyak,asztalok,székek,bőrfotel és kanapé.Virágok.Egzotikus virágok.És az én zongorám.Amit imádok.Szeretek rajta játszani.Bár nem tudok...igen kicsit gáz,hogy játszok rajta,és nem is tudok kottát olvasni..meg hasonló faszságok.De ez van... :/ Néha énekelek is...
És persze a blogom írom.Szokásosan az erkélyen az én puha szőrös fotelembe saját laptopomon írok.Apám és Anyám dolgoznak,és hát..khömmm...elváltak.Apám tőzsdeügynök.Anyám viszont Európában lakik.De hogy hol azt nem tudom.És azt sem,hogy hogy hívják,hány éves pontosan,még azt sem tudom hogy néz ki ! O.o...Állítólag nagyon gazdag,és gyönyörű egy nő.Paul a német komornyik szerint királynő -.- na de kérem.... biztos h a jó hírét akarta bebiztosítani,...annó 13 éve.És ezeket a pletykákat higgyem is el.Mondjuk lehet hogy el kéne,mert Paul több mint 13 éve szolgál nálunk.2 éves korom óta ő vigyázott rám,akkor is ha a papám elment dolgozni Szingapúrba.De basszus piszkálja a csőröm ez a dolog....épp egy hete mondta.De miért csak most? Furcsa.....

A blogírásomat valami/valaki megzavarta.Méghozzá a cseléd; Susy.

-Jó napot Kisasszony!Telefonja van!
-Ki az?Ki hív?
-Édesapja...||odaadta a kezembe a telefont....

-Haló!
-Haló!!!??
- -.- Apu!!Szia!Mond már !Mi az????
-Jajj..bocs.Csak szar az adás....
-Jah...azt észrevettem..
-Na,azért hívlak,mert küldtem haza megint egy ajándékot neked :)
-Tényleg? Köszi ^^
-Jól elvagy otthon?
-Öm..jah..épp ez az hogy csak otthon vagyok,és nem megyek semerre sem :S
-Pedig igazán elmehetnél valamerre...
-De kivel???
-A barátaiddal.
-Nekem nincsenek igazi barátaim.Csak egyedül vagyok.
-....||apu nem szólt semmit.
-Szia most lerakom!mennem kell dolgozni!
-Oké.szi.....a!||olyan gyorsan letette,hogy nem is tudtam tőle normálisan elköszönni..........

3 megjegyzés:

  1. Szia:D
    Nagyon tetszett:)
    Kíváncsivá tettél:D
    Várom a következőt:)
    Vivi

    VálaszTörlés
  2. meglesz a kövi rész :DDD csak most a másik blogommal foglalkozom :D de meglesz :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszik csak írhatnád más színnel mert így nem sok mindent lehet delölle látni de am nagyon szuper folytasd. *-*

    VálaszTörlés