Szerelmem B.T.

Szerelmem B.T.

Justin Bieber A CD :)

Justin Bieber A CD :)

2010. augusztus 21., szombat

2.rész:2010.08.20. péntek

Később...este...

Ahogy,letettem a telefont,avval együtt a laptopomat is félre raktam,és felmentem a szobámba.Fent a tetőtér csak az enyém.A szobám hatalmas.Erkély,ami szintén a tengerpart felé néz.Így reggel láthatom az ágyamból a napfelkeltét.És este a naplementét.Az ágyam puha,kényelmes,és pont az én ízlésem.Vagy is...,színes,nagy,és ami a legfontosabb,csak az enyém,és Sweet-é.Nem vagyok az a hercegnő típus.Nem.Az nem én lennék.A hiszti,meg a pénz szórás nálam nem fekszik.Meg a hajvasalás egy nap 100-szor.Persze fontos hogy jól kinézzen egy 15 éves ifjú "hölgy" ^^.
Plazma tv az ágyamtól sréhen szemben a falon.Mellette Sweet képe.A kutyám meg van olyan 5 éve.Még szülinapomra kaptam a papától.A rokonoktól mindig valami drága ajándékot kapok.Pedig én direkt megmondtam nekik előre, hogy nem kell nekem puccos szülinapi ajándék...de sosem úszom meg 400$ alatt -.- Nem értem, hogy miért kényeztetnek ennyire a papa barátai.Engem a barátaim csak azért szeretnek, mert van némi lóvém, és nem árt a népszerűség sem...engem nem vonz a kamera, a reflektorfény, hogy mindenki engem majmoljon, nem hiányzik nekem semmi, csak egy valaki.Justin Bieber :) Igen... szeretem őt lassan 1 éve.És még mindig, és egyre jobban :D Akkor kezdtem megkedvelni, amikor egy rokonunk szülinapi buliján ott volt.És énekelt fenn a színpadon.Gyönyörű volt ¤_¤ Bárcsak megint ott lennék, és látnám megint, és beszélnénk megint olyan jó sokat.Ez kicsit furcsa számomra, hogy a rokonunk haverja, és még egy pár Justinos poszter fenn van a falamon.A "barátaim" azt állítják, hogy szerelmes vagyok belé, és bármit megtennék érte.Ez nem igaz.Csak jó fejnek tartom.Egyenlőre....

A gondolkodásom megzavarta Sweet nyála a talpamon.Idióta egy eb, de én szeretem ^^ Itt nyalja a lábam, és csikiz...XD Nem normális...Dilis, ahogy én is :) Aztán tovább írtam a blogom, és eszembe jutott az, hogy itt vagyok.15 évesen még mindig itthon gubbasztok, ahelyett, hogy elmennék szórakozni, vagy igaz barátokat találni.Jobbra néztem, ment le a Nap.Csodaszép narancssárga csíkot láttam az ég alján.Az óceán csillogott, víz illat volt a levegőbe.Kezdtem fázni már odakinn, úgyhogy bementem elterültem a hatalmas ágyamon.szinte elveztem a sok párna közt.Kopogást hallottam...

-Gyere csak!Nyitva van! -kiabáltam, majd felnéztem,hogy megnézzem ki az.
-Elnézést a zavarásért, deee .... -Paul volt az.Visszadőltem, fejemre húztam a takarót és nem akartam hallani semmi rosszat.Folytatta tovább...
-...deee ezt a bejárati ajtó előtt találtam.-felnéztem, kíváncsi voltam mit fog a kezébe.
-Mi ez???Ez...ez az enyém???
-Igen kisasszony!
Egy csomagot kaptam.Lehet, hogy aputól.De nem.Nem hiszem, hogy tőle.Mert cuki rózsaszín és lila csomagolása volt, egy bazi nagy masnival a tetején.És virág.Sárga rózsa.Az örök szerelem jelképe.Na neeeee....Oo...egy ilyen balféknek, mint nekem jönne egy ilyen szép ajándék???
-Biztos eltévesztették a házszámot.Vagy...hasonlók....-mondtam, közben Paul kezéből kikaptam az ajándékot, ott helyben leültem a fa padlóra és bontogatni kezdtem.
-Köszönöm szépen.Elmehet!
-Nincs mit.Már is!... -maga mögött becsukta az ajtót, én viszont eszeveszettül próbáltam kinyitni azt a nyamvatt ajándékot.Tök ideges voltam...

-Mi a fasznak ennyire becsomagolni???Oo....Úgy is kibontják egyszer...XD -morogtam magamban.

Aztán megpillantottam azt az izét... azt a kis kedvességet, amit kaptam.Igen.Kiderült az üdvözlő kártyából, hogy aputól van.

Szia Kislányom!
Megígértem az ajándékot.Íme, itt van...
Puszil apud

Most viccel???Oo Ekkora dobozba egy ilyen kis papír fecnit?...Amúgy az a papír fecni egy 2000$ csekk, ésss...
-Mi van még itt? Láttam egy fehér borítékot.Kibontottam....

Folyt köv. :D
Remélem teccik valakinek...^^

1 megjegyzés: