Szerelmem B.T.

Szerelmem B.T.

Justin Bieber A CD :)

Justin Bieber A CD :)

2011. április 3., vasárnap

4.rész.2010.08.20.péntek

24 nem fogadott hívás után, haza kellene menni...de nem...biztos nem :) Itt jó nekem :)
A szünetben végig a tömegben Őt, csak Őt kerestem, de nincs sehol.Vártam már, hogy vége legyen a szünetnek, és lássam.Aztán jött egy fekete pólós gyerek, mindenki összenézett...
-Ő meg ki? -kérdeztem egy mellettem álló csajtól.
- ... -értelmetlen, hülye fejjel rám nézett, és arrébb állt.Úgy csinált, mintha hülye lennék vagy mi...
végül is nem nagyon érdekel, csak hát...basszus...mindenki őt nézi Oo Baszok rá...
A tömegen átverekedtem magam, és az első sorból néztem a bicósokat, na meg a lila és fekete pólós csávókat... karba tett kézzel álltam ott.Kíváncsi voltam ki a franc az a colos, fekete pólós pasi.Néztem az arcát...olyan ismerős, olyan...mintha már láttam volna.Nem tudtam beazonosítani.A lila pólós srác sehol Oo na... mintha elnyelte volna a föld XD A legnagyobb trükköket adta be rögtön az elején...nagyot néztem amikor megállt, és rám nézett, majd mosollyal arcán visszament a tömegbe.Észbe kaptam hogy utána kéne mennem, szedtem is a lábam, de mire odaértem, senkit nem láttam.Hát ezt nem hittem el...Nem a fekete, hanem a lila pólós mosolyogjon már ide....Hát hellóóóó :DD !!!
Ahhhjjj...hát semmi nem jön össze ma? Mia is szarik a fejemre...így van, hát mér ne -.- Nem hagyom, hogy elrontsák a kedvem...nem tudom mi ütött belém, amikor odamentem a Dj-hez és megkértem, hogy keverjem én a számokat :D
-Hát jóóó, akkor most ....ez a kibaszott gomb itt előttem mire való? Oo na meg ez is.... -totál nem értettem semmihez...na de végül is buliból csinálom :DD Valamit még is jól csináltam, mert tetszett az embereknek.Újabb szünet jött...de nem hagyhattam el a Dj pultot.A zenének szólni kell :P Úgy örülnék, ha most ide jönne a lila pólós...hjajjj... Jajjj ne...álmodok, vagy ez tényleg erre jön? hehhh.. :$ édes istenem...közelebbről még helyesebb :DD Próbáltam átlagos fejet vágni, de azok a kibaszott pír foltok az orcámon mindent elárult.Egész belejöttem.De remegett a kezem amikor közeledett a lila pólós.Meg kell tudnom a nevét.Nekem nem elég egy 'lila póló'.Én a nevét akarom.Az egész lényét megismerni.Aztán egy pillanatra felnéztem, és láttam, hogy kapaszkodik fel a Dj pultra... zavarba jöttem kicsit, de még mindig oda figyeltem a zenére.Meg mit hogy nyomkodok....Arébb ment!!! Oo' na bazz -.- ... ki ez te?Oo azt hittem legalább erre jön...fél szemmel néztem mit csinál.Aztán irányt váltott és egyenesen felém jött.Én meg úgy csináltam, mint aki nagyon koncentrál.Na de most őszintén, ki tud koncentrálni ilyenkor??? :P
Ő az, igen!!! Felém tart.Észrevettem, majd ráköszöntem.
-Szia!
-Helló! ...Te...Te meg mit csinálsz itt? -nagyképűnek tűnt...vagy nem is tudom...
-Hát...itt vagyok fenn...szerintem látod mit csinálok....- ugyanolyan hangnembe válaszoltam, mint ő.
-Jójó...persze...látom én, de akkor is.Hova tűnt a Dj csajszi.Az a másik?
-Ha nem tetszik, akkor nagyon sajnállak :) Egyébként fogalmam sincs...nem vagyok a bébi csősze :)
-Új vagy?- Erre most olyat mondtam volna neki....kb ilyet: persze baz+!!!új vagyok.most gyártottak xD nem...helyette...
-Nem.Csak nem a környéken lakom.Vagy is szerintem te azt a helyet nem ismered...
-Mutasd meg, hogy hol...- nyomult mint állat -.-" de az ilyeneket hamar lekoptatom :D
-1: látod hogy van dolgom...2:nincs kedvem veled sétálgatni.főleg arra.....-látványosan végig nézett rajtam, majd odébb állt.Lehet, hogy helyes a pasi, de én régen nem a külsőt nézem... :)
A nevét sem tudtam meg.De egy ilyennek...jobb is ;)

Kevertem, kutyultam össze meg vissza a jobbnál jobb zenéket :D utána visszajött a környék legnagyobb Dj-je, és át kellett neki adnom a terepet :) Jó volt...élveztem ott fenn. Na most pedig...hol a fekete pólós csávó? Kémleltem körbe... Átnéztem mindenkin és csak mentem előre.
Aztán megláttam a padoknál, a kis tó fele ment.Tolta maga mellett a bicóját.De már messze volt.És későre járt...mennem kell haza...holnap is jó lenne látni és megtudni ki is Ő???......


Az úton hazafelé hallgattam a zenét.Teljesen kizártam a világot.Csak csodáltam a házakat és embereket.Erre még nem jártam.Egy másik úton haladtam hazafelé.Remélem jó helyen járok.De félelmetes volt, mikor láttam eltűnni a hatalmas házakat, és már csak homok volt a lábam alatt és tenger part.Bepöccentem, mert fél órája ott gyalogoltam, és kijutottam valahogy a partra.Na szuper -.- Én meg az a kíváncsi fajtám....Full sötétbe, gyalogolni haza, egy lélek sincs a parton.Most jó lenne ha ez a hülye fejem helyett lenne a GPS -.-" De nem baj....végül is nekem már úgy is mindegy.Majd felébredek egy pad alatt...vagy a vízen úszva egy matracon.Naplemente meg minden.Kurvára örülnék neki... -.- Na... elő a telefont.Fel kéne hívni a cselédet.De ez volt a legnagyobb szívás, amikor senki a kibaszott házból nem veszi a fel a telefont.
-Minek van ezeknek mobil? meg otthoni teló?-.- Dísznek a falon....Vérnyomásom 6000/200 xD... Eldöntöttem magamban, hogy kint fogok éjszakázni.Sweet, és az otthoni légkör nélkül fogok elaludni.- Mint egy hülye liba... aki be van baszva...ott beszéltem magamban xD mondtam a magamét a parton a rákoknak és a partra vetett halaknak.Tudom.Nem értik....x"D De amikor azt hittem, hogy itt vége.És nem lehet ennél rosszabb napom.Kikúrtul nagyot tévedtem :S ..........................








Egyedül éreztem magam. De nagyon. Úgy igazán magamba zuhantam. Valahogy mégis haza akartam menni, a puha ágyamban elaludni, és hajnalig pudingot és muffinokat zabálni. De erőt vettem magamon. Elindultam visszafele, ahonnan elindultam, a bicósoktól. De egy lelket sem láttam. Mindenki eltűnt, megünnepelték a győzelmet. Persze én arról is lemaradtam, hogy ki nyert -.-" Lépteket hallottam, megijedtem és elbújtam az egyik rámpa alá. Kitudja milyen pedofil mászkál erre. Férfi hangot hallottam. Nagyon nagyon mondott valamit, aztán egy másik hapsi is megszólalt, majd leraktam valamit a betonra, koppant, és megszólalt a zene. Elmehettek volna hip-hop edzőnek. De most komolyan...Oo ezek meg mit csinálnaaaaak?:O
Nem hittem a szememnek. Ezek az emberek pörögtek a fejükön, a vállukkal és kezeikkel tartották magukat fel a földről. Tetszett a dolog. Én ilyet még életembe nem láttam. Gazdag kis csitri ilyet nem lát nap mint nap. Ezek utcai táncosok. Nekik a szabadság, a zene, a ritmus és legfőképpen a tánc a lényeg. Nekik ez az életük. nekem meg az, hogy énekeljek, zongorázzak a teraszon. Max. a szomszédoknak. De jobban elgondolkodtam és rájöttem, hogy másoknak is szívesen megmutatnám mit tudok. Ez az éjszaka megváltoztatta bennem a siker, a szabadság és a szórakozás értelmét. Rájöttem, hogy nem szabad lealacsonyítani senkit. Valaki táncol, énekel, modellkedik, vagy épp színészkedik stb. Ebben van tehetségük. És hogy úgy néztem őket, egyre jobban közelebb mentem. Szabadok....Én meg úgy éreztem, hogy közelebb mehetek. Nincs mitől félnem. Félelmetes éjszaka, és egy kíváncsi tini lány, aki kezdi értékelni az embereket, belső értékeket, és felnyílik a szeme. A valós éjszakai élet tárul a szeme elé. folyt köv...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése